Thursday, September 9, 2010

LAMBANG-LAMBANG FREEMASON DAN ILLUMINATI DI MALAYSIA.

Untuk pengetahuan anda.freemason dan illuminati telah bertapak malaysia sejak sebelum kita merdeka lagi.tapi kita telah terlepas pandang tentang gerakan ini.tidak siapa tahu yang gerakan ini telah merancang untuk menghapuskan dan membuat huru-hara dikalangan umat islam seperti yang telah lakukan kepada ottoman empire,the sole protector of the muslimins.
lambang-lambang kumpulan mereka ini telah dibina dinegara malaysia kita tanpa disedari.lambang-lambang yang selalu diguna pakai oleh gerakan ini ialah seperti :
  1. PIRAMID
  2. MATA SATU.THE ALL-SEEING EYE(DAJJAL)
  3. STAR OF DAVID
  4. SALIB TERBALIK
  5. TENGKORAK
  6. CHECKERED FLOOR
  7. SIMBOL DUA TIANG
simbol-simbol inilah yang selalu digunakan oleh gerakan freemasonry dan illuminati.lambang ini telalu banyak dimalaysia.sehinggakan anda boleh hampir gila bila mengetahui simbol ini ada disekitar kita.

biar saya tunjukan satu persatu contohnya.



 SURIA KLCC!.simbol dua tiang.pehatikan persamaan kedua gambar ini.adakan ini hanya kebetulan?.

PARTI KEADILAN RAKYAT(PKR).adakah mereka betul membawa keadilan kepada anda atau mereka cuma salah satu platform gerakan dajjal ini?.pehatikan simbol mata satu pada bendera PKR.nampak?.haha.kebetulan?.perhatikan juga dua tiang merah di tepinya.lambang dua tiang ini bermaksud tempat keluar nya dajjal.dan dibendera PKR kita boleh lihat simbol-simbol ini.SATU KEBETULAN BESAR BUKAN?!.


THE EYE OF MALAYSIA.haha.lagi satu simbol baru yang telah dibina di tengah-tengah bandar kuala lumpur.ingat lagi lambang mata satu(the all-seeing eye)?.ini bermaksud kita telah diperhatikan oleh dajjal si mata satu ini.kebetulan lagi?.


 JABATAN PERKHIMATAN AWAM(JPA)!.tidak perlu saya terangkan.anda sudah boleh nmpak simbol piramid dan mata satu ditengah piramid tersebut.banyak betul kebetulan bukan?.
 
SUNWAY PIRAMID!.piramid adalah salah satu simbol bagi illuminati sejak mereka mempratikan ajaran kabbalah ini.dan untuk sunway?.sun bermaksud matahari dan way bermaksud laluan.jadi ianya menjadi laluan matahari dimana perkara adalah proses ketika freemason dan illuminati ini melakukan ritual penyembahan setan.

1 comment: