Saturday, September 18, 2010

DULU AJL 20.SELEPAS ITU IKLAN RAYA DAN SEKARANG PULA MELODI RAYA.

Selepas isu AJL KE-20 penuh dengan simbul illuminati dan freemason,iklan hari raya yang menghina islam.kini saya tunjukan pula satu program yang pada dasarnya memang salah disisi agama iaitu MELODI.jika anda ada menonton MELODI RAYA tahun ini,anda yang mengkaji freemason dan illuminati pasti akan ternampak simbol yang sering ditunjuk didalam melodi raya tahun ini.lupakan tentang gosip-gosip artis murahan itu.itu bukan yang ingin saya ketengahkan.tetapi simbol dua tiang dan pintu gerbang yang ada didalam melodi raya tahun ini.saya tidak dapat mencari video bagi melodi raya tahun ini di youtube.jadi saya akan beritahu simbol-simbol yang anda nmpk bila anda cari sendiri video nya.perhati kan bila artis zaman ini dan artis zaman dulu menyanyi.di belakang atau didepan mereka mesti ada simbol dua tiang dan pintu gerbang.saya tidak tipu.anda cari dan lihat lah sendiri.


ini membuatkan saya bertambah heran.siapakah ahli freemason didalam tv3 atau media prima?!.

2 comments:

  1. ya aku setuju mereka sekarang berada di mana-mana perkembangan yg amat2 mengusarkan aku mereka benar2 sudah menakluk bukan sahaja malaysia tapi seluruh dunia ada perang yg sgt besar dalam pembikinan malangnya sedikit sahaja yg menyedarinya teruskan perjuangan semua filem2 barat sekarang tentang apa kan terjadi pada dunia ia bukan sekadar khayalan sebagai hiburan tetapi sebenarnya satu impian yg ingin dilaksanakan mereka memang benar2 bukan manusia tetapi mahluk perosak anda tidak berseorangan aku percaya ada ramai lagi cuma mereka tidak keluar kerana takut nanti dikatakan gila!! apa yg perlu kita buat adalah mencari mereka

    ReplyDelete
  2. aku juga pernah berusaha menyampaikan pada rakan2 ku dan org2 terdekat..ramai dikalangan mereka yg tahu tetapi masih teruskan hidup sperti biasa..mereka masih tidak sedar sistem hidup mereka sudah dikawal oleh fahaman gerakan pemuja dajal ini..aku kasihan dengan mereka,,moga Allah berikan petunjuk pada kita semua umat Nabi Muhammad saw..

    ReplyDelete