Thursday, September 9, 2010

.SAYA CUMA PENGKAJI.

Sebelum aku mulakan penulisan blog ini,biar aku terangkan sedikit tentang mengapa blog ini aku hasilkan.
blog ini dicipta untuk menunjukan kepada anda-anda semua tentang KONSPIRASI TERBESAR didunia yang tidak disedari oleh kita.dan konspirasi ini telah menjerumuskan kita kepada ajaran penyembahan dajjal tanpa kita sedari.YA!,saya tidak berbohong kepada anda.saya akan tunjukan semua bukti kepada anda.

Biar saya terangkan sedikit maksud KONSPIRASI.konspirasi bermaksud rancangan rahsia untuk melakukan sesuatu yang menyalahi undang-undang.(berbentuk politik).ini adalah maksud dalam kamus dewan bahasa dan pustaka.


tahukah anda yang dunia kita ini telah dikawal oleh konspirasi besar tanpa kita sedari.nantikan entri saya yang seterusnya.dimana saya akan terangkan dua kumpulan besar konspirasi DAJJAL yang kita tidak sedari.
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment