Saturday, September 18, 2010

BILA PERDANA MENTERI KITA SENDIRI ORANG FREEMASON!.


Sebelum anda ingin menuduh saya pengkianat bangsa,izinkan dahulu saya untuk memberi anda satu fakta yang tidak anda ketahui selama ini.kegiatan freemason di malaysai sudah berada di negara kita sejak nama malaysia tercikta lagi.sejak zaman tanah air kita bergelar tanah malaya.
ianya bermula dengan kemasukan Belanda di Melaka pada tahun 1511 Masihi. Kemudian diikuti dengan perjanjian Pangkor pada tahun 1874 antara Sultan Perak dengan Inggeris. Lalu J.W.W Birch dilantik menjadi Residen Inggeris di Perak. Frank Swettenham dilantik menjadi ketua Residen yang menasihati Raja-raja Melayu. Kemudian Freemason berkembang ke Thailand, Myanmar, Indonesia, Filipina dan lain-lain.

sesuatu yang menjadikan tanda tanya kepada saya,benarkah najib salah seorang ahli freemason.disini ada beberapa fakta yang membuatkan ianya nampak benar.antaranya:
  • Dato’ Najib amat sukar untuk bersumpah dengan menyebut nama Allah, tetapi sering menggunakan perkataan “ saya bersumpah dengan nama Tuhan”. Jadi, Tuhan apa yang dimaksudkan? Sedangkan Freemason tidak percaya kepada mana-mana tuhan. Adakah menyebut perkataan ‘Tuhan’ itu sekadar untuk mengelabui mata kita sahaja?
  • Rasanya kita tidak pernah mendengar Dato’ Najib mengkritik kezaliman Yahudi di Palestin, tetapi seringkali melabelkan pejuang Islam sebagai pengganas. Beliau telah memegang prinsip-prinsip Freemason kah?

1 comment:

  1. tgk masa zaman mahathir perintah malaysia..lg byk yg dia buat perubahan pada malaysia n semua simbol2 gerakan puja dajal ni ada...cth..klcc,sunway piramid,litar sepang,klia,,,tu projek besar diorg yg menaikkan nama malaysia di mata dunia..yg kecik2 sekeliling kita bleh tgk sdri..kamu xpelik knapa mahathir sibuk cmpurtgn mnaikkan najib utk jd PM n suruh paklah letak jawatan??..fikir2..wallahua'lam,,

    ReplyDelete